1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w obszarze Serwisu, określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę za pośrednictwem witryny www.hostline.pl na rzecz Klientów.
2. Serwis, zwany dalej hostline.pl, to Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą pod adresem ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, wpisane do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 8411730394 oraz REGON 389601850, będący Usługodawcą, Administratorem i Właścicielem. Serwis, za pośrednictwem witryny www.hostline.pl dostępnej w sieci Internet, świadczy na rzecz Klientów Usługi, w tym Sprzedaż.
3. Usługa to usługa elektroniczna, świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Serwisu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
4. Klient to osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie Usługi. Podmiot ten może być Przedsiębiorcą, Przedsiębiorcą na prawach konsumenta lub Konsumentem.
5. Konsument to Klient w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, będący osobą fizyczną, który zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny.
6. Przedsiębiorca to Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonujący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta to Przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który po wejściu w życie artykułów 1 i 55 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, zawiera Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. RODO to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
9. Dane Kontaktowe Usługodawcy to dane, przy użyciu których Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą, tj. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą pod adresem ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, e-mail: kontakt@hostline.pl.
10. Dane Kontaktowe Klienta to dane Klienta, przy użyciu których Usługodawca może skontaktować się z nim, obejmujące adres, adres poczty elektronicznej i numer telefonu.
11. Panel Klienta to panel dostępny w obszarze Serwisu, służący m.in. do nabywania Usług, zarządzania nimi, przedłużania Subskrypcji, pod warunkiem Rejestracji i logowania.
12. Umowa to umowa o świadczenie drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta Usługi określonej w tejże umowie.
13. Rejestracja to wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego i przesłanie go Usługodawcy, zapoznanie się oraz akceptacja Regulaminu, celem dostępu do Panelu Klienta.
14. Zewnętrzny System Płatności to stosowany przez Serwis system płatności internetowych.
15. Subskrypcja to sposób płatności za Usługi, realizowany za pośrednictwem licencjonowanego operatora płatności, przy użyciu karty kredytowej czy płatniczej, bez każdorazowego udziału Klienta lub za pośrednictwem przelewu bankowego. Klient podczas zawierania Umowy wybiera odpowiadający mu okres Subskrypcji za Usługi. Subskrypcja umożliwia zrezygnowanie z niej w każdym, dowolnie wybranym przez Klienta momencie.
16. Okres Rozliczeniowy to czas, na jaki została wykupiona przez Klienta Subskrypcja. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu Rozliczeniowego rozumie się dzień następujący po dniu zakończeniu poprzedniego Okresu Rozliczeniowego. Usługodawca udostępnia cztery rodzaje Okresów Rozliczeniowych: miesięczny, kwartalny, półroczny oraz roczny.
17. Okres Testowy to pierwsze 7 dni po wykupieniu Subskrypcji Usługi hostingowej, w trakcie których Klient nieodpłatnie testuje Usługę hostingową. Czas ten służy zapoznaniu się przez Klienta z funkcjonalnością Usługi. Okres testowy Klient rozpoczyna od dnia zawarcia Umowy. W przypadku niezainteresowania Klienta świadczeniem Usług przez Serwis, Klient najpóźniej 7. dnia Okresu Testowego jest zobowiązany do poinformowania Usługodawcy o rezygnacji z Usług i poniesiony przez niego koszt Subskrypcji Usługi zostanie mu zwrócony.
18. Domena to jedna z domen najwyższego poziomu ogólnoświatowego systemu domen, wpisana do bazy danych organizacji Internet Assigned Numbers Authority. Lista Domen, których dotyczą Usługi świadczone przez Serwis znajdują się w jego witrynie internetowej.
19. Certyfikat SSL służy do nawiązywania zaszyfrowanego połączenia i umożliwia bezpieczne przesyłanie danych między przeglądarką lub komputerem Klienta a serwerem lub witryną internetową.
20. Hosting to udostępnianie zasobów serwera, jego przestrzeni, w sieci Internet, celem umożliwienia dostępu do jego zawartości innym
21. Zawieszenie świadczenia Usługi to uniemożliwienie w całości Klientowi korzystania z danej Usługi świadczonej na rzecz Klienta.
1. Usługodawca, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zamieszcza niniejszy Regulamin na stronie internetowej Serwisu: www.hostline.pl/regulamin-serwisu.
2. Usługi świadczone przez Usługodawcę są zgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz z przepisami powszechnie obowiązującego prawa RP.
3. Klienci mają dostęp do Regulaminu w dowolnym czasie i mogą utrwalić jego treść poprzez wydruk czy zapisanie na nośniku danych.
4. Klienci przed skorzystaniem z Usług świadczonych przez Usługodawcę, są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką prywatności i plików „cookies”, zamieszczonych w obszarze Serwisu.
5. Wszelkie podane na stronie internetowej Serwisu informacje nie stanowią oferty Usługodawcy w myśl art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.
6. Usługi świadczone są za pośrednictwem Serwisu 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
7. Korzystanie z Serwisu w domenie www.hostline.pl następuje poprzez zapoznanie się z jego zawartością. Korzystać z funkcjonalności Serwisu można poprzez urządzenie teleinformatyczne z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej, z aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej i dostępem do Panelu Klienta.
8. Serwis ma prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta niezbędnych do wykonania Usług. Podanie danych osobowych wskazanych w formularzu podczas zakładania konta w Panelu Klienta jest dobrowolne (art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. b) RODO). Brak podania danych osobowych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie Usług.
9. Umowa zawierana jest w chwili potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia zamówienia na Usługę, poprzez wiadomość e-mail przesłaną Klientowi.
10. Klient, dokonując opłaty za Usługę, zobowiązuje się do akceptacji i przestrzegania postanowień Regulaminu oraz Umowy.
11. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, określane jako „RODO” lub ”Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych” oraz przepisów rozdziału 4 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
12. Klient oświadcza, że został poinformowany o celu, zakresie przetwarzania danych osobowych oraz o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawie ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawie do cofnięcia zgody oraz prawie do przenoszenia danych.
1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne Usługi:
2. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące płatne Usługi:
1. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta jest zawierana na czas nieoznaczony, po dokonaniu bezpłatnej i dobrowolnej Rejestracji, czyli po wypełnieniu przez Klienta formularza rejestracyjnego, udostępnionego w obszarze strony internetowej Serwisu i przesłanie go Usługodawcy, zapoznaniu się i akceptacji postanowień Regulaminu oraz potwierdzeniu przez Usługodawcę Rejestracji Konta.
2. Przedmiotem tejże Usługi jest udostępnienie przez Usługodawcę Panelu Klienta, służącego m.in. do zarządzania danymi Klienta, nabywania Usług, zarządzania nimi, przedłużania Subskrypcji.
3. Korzystanie z Panelu Klienta odbywa się pod warunkiem Rejestracji i logowania, przy użyciu właściwego loginu i hasła.
4. Poprawnie uzupełniony formularz rejestracyjny powinien zawierać wypełnione pola obowiązkowe (ewentualnie również opcjonalne) kompletnymi, prawdziwymi danymi dotyczącymi Klienta.
5. Poprzez zaznaczenie właściwego pola przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych przez Usługodawcę. Mogą one obejmować w szczególności przesłanie przez Usługodawcę informacji handlowych, przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili.
6. Założenie Konta nie obliguje Klienta do korzystania z płatnych Usług oferowanych przez Serwis.
7. Klient może w dowolnym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi prowadzenia Konta, poprzez skorzystanie z takiej funkcjonalności w obrębie Serwisu lub wysłanie oświadczenia na Dane Kontaktowe Usługodawcy.
1. Umowa o świadczenie Usługi zakupienia domeny jest zawierana na czas oznaczony, po wybraniu odpowiadającej Klientowi nazwy domeny oraz okresu oznaczonego (1 rok lub więcej, w zależności od preferencji Klienta), a także dokonaniu opłaty za tę Usługę.
2. Zgodnie z treścią powyższej ustawy art. 38 pkt 1 – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia domeny.
1. Umowa o świadczenie Usługi hostingowej jest zawierana na czas oznaczony (miesiąc/kwartał/pół roku/rok), po dokonaniu przez Klienta płatności za wybrany okres Subskrypcji.
2. Korzystanie z Panelu Klienta odbywa się pod warunkiem Rejestracji i logowania, przy użyciu właściwego loginu i hasła.
3. Przed przystąpieniem do subskrypcji Usługi, Klient wybiera preferowaną przez niego formę płatności i okresu subskrypcyjnego - miesiąc/kwartał/półrocze/rok.
4. Subskrypcja umożliwia zrezygnowanie z niej w każdym, dowolnie wybranym przez Klienta momencie.
5. Aktywacja Usługi następuje po dokonaniu przez Klienta opłaty subskrypcyjnej na konto bankowe Usługodawcy. Usługa pozostanie aktywna przez okres, za jaki została uiszczona opłata – miesiąc/kwartał/pół roku/rok.
6. Okres Testowy to pierwsze 7 dni po wykupieniu Subskrypcji Usługi hostingowej, w trakcie których Klient nieodpłatnie testuje Usługę hostingową. Czas ten służy zapoznaniu się przez Klienta z funkcjonalnością Usługi. Okres testowy Klient rozpoczyna od dnia zawarcia Umowy. W przypadku niezainteresowania Klienta świadczeniem Usług przez Serwis, Klient najpóźniej 7. dnia Okresu Testowego jest zobowiązany do poinformowania Usługodawcy o rezygnacji z Usług i poniesiony przez niego koszt Subskrypcji Usługi zostanie mu zwrócony.
7. Jeżeli do 5 dni po zakończeniu Okresu Rozliczeniowego Klient nie dostarczy Usługodawcy dowodu uiszczenia opłaty za Usługę, jego Konto zostanie zawieszone, a po 30 dniach nastąpi jego usunięcie i automatyczne rozwiązanie Umowy z Klientem.
8. Z chwilą otrzymania wymaganego potwierdzenia wpłaty następuje natychmiastowe odwieszenie Konta i przedłużenie jego ważności.
9. Po dokonaniu uiszczeniu płatności na poczet Usługi hostingu, Subskrypcja zostanie przedłużona począwszy od daty zakończenia poprzedniego okresu rozliczeniowego Usługi – nie daty opłacenia faktury. Opłata konta o tym samym loginie w trakcie trwania lub po zakończeniu ważności okresu rozliczeniowego traktowana jest jako odnowienie Konta, czyli kontynuacja Umowy.
1. Umowa o świadczenie Usługi zakupienia certyfikatu SSL jest zawierana na czas oznaczony (1 rok), na wybraną przez Klienta domenę, będącą zarejestrowaną w obrębie Serwisu, a także dokonaniu opłaty za tę Usługę.
2. Zgodnie z treścią powyższej ustawy art. 38 pkt 1 – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia certyfikatu SSL.
1. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treści i materiały zawarte na jego serwerze.
2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania prawa polskiego oraz do stosowania umownych zasad korzystania z sieci Internet.
3. W przypadku, gdy:
a) Klient nie opłacił Usługi;
b) Klient będzie działał na szkodę innych Klientów Serwisu;
c) Klient będzie działał na szkodę użytkowników sieci Internet;
d) Klient dopuści się jakiejkolwiek formy spamu: wysyłania ofert handlowych lub reklamowych do nieznanych odbiorców (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) czy masowe wysyłanie tzw. zapytań o wyrażenie zgody;
e) Klient będzie przetrzymywał treści sprzeczne z polskim i międzynarodowym prawem, a także treści propagujące przemoc, rasistowskie, faszystowskie, wzywające do nienawiści na tle religijnym, rasowym, wyznaniowym;
Usługodawca ma prawo do zablokowania lub usunięcia jego Konta bez zwrotu poniesionych przez niego opłat oraz rozwiązania Umowy.
4. Klient nie może przenieść swoich praw do Konta na rzecz osób trzecich, ani żadnych Usług bez wiedzy i zgody Usługodawcy.
5. Klient posiadający dostęp do usługi “SSH” jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie próby wykorzystywania tych usług do celów innych, niż ogólnie przyjęte zasady.
6. W momencie przesłania danych do konta root Klient składa oświadczenie, że wszelka odpowiedzialność, wynikająca z możliwości tego konta, jest po jego stronie, w tym:
a) nieautoryzowany dostęp do serwera,
b) samodzielne wdrażanie Usług,
c) wykonywanie poleceń na serwerze.
7. W przypadku zgłoszenia Usługodawcy nieprawidłowego działania Usług, wynikającego z działań wskazanych w powyższym punkcie, prace serwisowe mogą podlegać dodatkowym opłatom, o których koszcie i zakresie Klient zostanie poinformowany. Po potwierdzeniu i wniesieniu opłaty przez Klienta prace zostaną wykonane.
8. Każdy Klient w przypadku braku własnej domeny zobowiązuje się do używania wyłącznie adresu w postaci Nazwa_Klienta.site.hostline.pl.
9. W przypadku dokonywania rejestracji domen .pl, Klient oświadcza, że wyraża zgodę upoważnienia Usługodawcy na wyłączne reprezentowanie przed Rejestratorem Domen Polskich NASK.
1. W szczególnych sytuacjach, kiedy działanie programów Klienta doprowadzi do zbyt mocnego obciążenia serwera, co bezpośrednio może skutkować pogorszeniem jakości Usług świadczonych innym Klientom, Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń przepustowości na Koncie Klienta, o których Klient zostanie powiadomiony w Panelu Klienta.
1. Usługodawca umożliwia następującą metodę płatności z tytułu świadczonych przez siebie Usług przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Tpay, obsługiwanego przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (61-894) przy ul. plac Andersa 3, 17 piętro, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000412357, NIP: 7773061579 oraz REGON: 300878437.
2. W stosunku do Umów sprzedaży, termin płatności należności przypada na chwilę zawarcia Umowy.
3. Usługodawca może organizować promocje, związane ze świadczonymi przez niego Usługami.
4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 1997 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym §37 pkt 3 (Dz. U. 1997 nr 156, poz. 1024 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia informuje się, że do otrzymania faktur VAT uprawnieni są nabywcy, na rzecz których dokonywana jest sprzedaż Usług świadczonych przez Serwis na jego serwerach (niezależnie od tego, czy Klienci są zarejestrowanymi płatnikami podatku VAT). Na fakturach wystawianych nabywcom Usług, podpis osoby uprawnionej do ich wystawiania może być zastąpiony danymi umożliwiającymi zidentyfikowanie tej osoby.
5. Faktura VAT jest wystawiana na podane przez Klienta dane, znajdujące się w Panelu Klienta, po uiszczeniu przez niego opłaty za płatną Usługę i jej elektroniczna wersja jest dostępna do pobrania w Panelu Klienta. Klient może zażądać doręczenia faktury także w formie drukowanej na adres korespondencyjny podany w Danych Kontaktowych Klienta.
6. Zamówienie płatnej Usługi odbywa się poprzez złożenie przez Klienta elektronicznego wniosku zamówienia wybranej Usługi. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy na czas oznaczony pomiędzy Klientem i Usługodawcą. Zawiązując Umowę (zamawiając Usługę, dokonując wpłaty za Usługę lub rozpoczynając korzystanie z Usługi opłaconej przez osobę trzecią), Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.
7. Aktywacja płatnej Usługi oraz wystawienie faktury VAT przez Usługodawcę nastąpi po odnotowaniu opłaty za nią na koncie bankowym Usługodawcy. Usługa aktywowana zostaje na czas oznaczony w Umowie.
8. 7 dni przed końcem obecnego okresu rozliczeniowego Usługodawca wyśle na adres e-mail Klienta przypomnienie o terminie płatności, celem przedłużenia Subskrypcji lub wykupienia Usługi.
9. W przypadku braku wpłaty za przedłużenie Usług w terminie, Usługodawca zastrzega sobie prawo do nałożenia dodatkowej opłaty za opóźnienie - w wysokości 33% wartości usługi i kwocie niemniejszej niż 29 zł.
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z postępowania reklamacyjnego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usług.
2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez zgłoszenie się do organizacji konsumenckich, np. stałe polubowne sądy konsumenckie, miejski (powiatowy) rzecznik konsumenta. W przypadku pozostałych sporów (niedotyczących Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), sądem właściwym dla ich rozstrzygania jest sąd właściwy dla siedziby Serwisu.
3. Reklamacje można przesłać listem lub wiadomością e-mail pod adresy wskazane w Danych Kontaktowych Usługodawcy.
4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikacyjne i kontaktowe Klienta, przedmiot reklamacji, okoliczności ją uzasadniające, proponowany sposób rozstrzygnięcia.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez Usługodawcę.
6. Reklamacje wynikające z nieznajomości Regulaminu nie będą rozpatrywane.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje się, że:
2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą pod adresem ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, wpisane do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 8411730394 oraz REGON 389601850, e-mail: kontakt@hostline.pl. Przetwarzanie danych osobowych Klienta odbywa się w celu realizacji Usług oferowanych przez Usługodawcę i wynika z treści Polityki prywatności i plików „cookies”, zamieszczonej w obrębie Serwisu.
3. Dane osobowe Klienta są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zamówionej Usługi oraz przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych i w stosunku do niego.
4. Podanie przez Klienta danych osobowych jest wymogiem umownym oraz warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Niepodanie ich wiąże się z odmową wykonania Usługi.
5. Dane osobowe Klientów nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani profilowane.
6. Przed zebraniem lub w chwili zbierania danych osobowych Usługodawca informuje o celu i zakresie ich zbierania. Klientom, których dane zebrano, przysługują prawa określone w Polityce prywatności i plików „cookies”, a także przekazane w sposób czytelny i komunikatywny przed zebraniem lub w chwili zbierania danych.
7. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
8. Celem realizacji powyższych praw Klient może skontaktować się z Usługodawcą za pomocą wskazanych w Serwisie Danych Kontaktowych Usługodawcy lub za pomocą Panelu Klienta samodzielnie edytować i usuwać dane osobowe, podane przez niego podczas rejestracji
9. Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli według niego przetwarzanie danych osobowych go dotyczące narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
10. Dane osobowe są podawane w sposób dobrowolny przez Klientów korzystających z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu. Zawierając Umowę o świadczenie Usługi, Klient dobrowolnie wyraża zgodę, by Usługodawca kierował na Dane Kontaktowe Klienta informacje związane z funkcjonowaniem Usług, Umów oraz ich wykonaniem.
11. Klient może także z własnej i nieprzymuszonej woli oświadczyć, poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzu rejestracyjnym, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, podanych w tymże formularzu, przez Administratora w celach marketingowych, tj. w celu otrzymywania informacji handlowych związanych z działalnością Administratora.
12. Oświadczenie to obejmuje potwierdzenie przez Klienta, że został poinformowany o treści niniejszego przepisu: wskazane cele marketingowe mogą obejmować w szczególności przesłanie przez Administratora informacji handlowych przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Zgoda ta może być cofnięta w dowolnym momencie. Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
1. Znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia znajdujące się na stronie internetowej Serwisu, są przedmiotem praw autorskich ich właścicieli.
2. Domena internetowa, logotypy, nazwa i Regulamin Serwisu stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.
3. Klient przyjmuje do wiadomości, że zabrania się dostarczania przez niego treści o charakterze bezprawnym.
4. Usługodawca będzie dokładał wszelkich należytych starań, by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, a także udzielał pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do krótkich przerw, mogących wynikać z okresowej konserwacji systemu lub spowodowanych nagłymi czy nieprzewidywalnymi sytuacjami jak klęski żywiołowe, awarie z winy operatorów, a także zdarzenia będącego skutkiem wystąpienia siły wyższej.
6. Jeżeli Usługodawca będzie zmuszony odłączyć część Usług, z odpowiednim wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Klientów.
7. Jeżeli z winy Usługodawcy nie będzie możliwy dostęp do serwerów przez co najmniej 24 godziny, Usługodawca wydłuży Klientom okres świadczenia Usług o 1 dzień za każde rozpoczęte 24 godziny przerwy w dostępie.
8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za straty Klientów wynikające z przerwania połączenia niezawinionego przez Usługodawcę, działania czynników i osób trzecich, nieprawidłowego korzystania z Kont, nieotrzymania poczty elektronicznej, czy kataklizmów.
9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za materiały znajdujące się na Koncie Klienta.
10. Usługodawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych, znajdujących się w Panelu Klienta, przed nieuprawnionym dostępem czy użyciem.
11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
12. Strony nie są odpowiedzialne za naruszenie obowiązków wynikających z Umowy w przypadku, gdy wyłączną przyczyną naruszenia jest działanie siły wyższej.
1. W dokumencie „Polityka prywatności i plików cookies” (zamieszczonym pod adresem URL Serwisu, w brzmieniu: www.hostline.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies) uregulowano zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności i plików „cookies”. „Polityka prywatności i plików cookies” stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
2. Usługodawca może gromadzić informacje w celu przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, stosując do tego mechanizm pamięci przeglądarki za pomocą plików „cookies”.
3. Dane osobowe Klientów są przetwarzane na podstawie zgody Klientów, których dotyczą lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
4. Klient niebędący Konsumentem ma obowiązek zawiadomienia Usługodawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich zastosowania przy korespondencji.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana może nastąpić z powodów związanych ze zmianami przepisów prawa, zmianami organizacyjnymi czy technicznymi, dotyczącymi Usług świadczonych przez Usługodawcę. Regulaminu odbywa się poprzez publikację nowej treści Regulaminu na stronie internetowej Serwisu, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie w obszarze Panelu Klienta, nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania oraz wysłaniu informacji pod Dane Kontaktowe podane przez Klienta.
6. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed datą jego zmiany. Jeśli jednak nowy, zmieniony Regulamin miałby dotyczyć także Umów trwających w chwili jego wejścia w życie, wówczas przyjmuje się, że jeśli Klient nie wypowiedział Umowy do dnia wejścia zmian w życie oznacza to, że zaakceptował te zmiany.
7. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać czy ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, wynikających z przepisów polskiego powszechnie obowiązującego prawa. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub niezgodności jego postanowień z przepisami polskiego prawa powszechnie obowiązującego, stosuje się to prawo.
8. Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej Serwisu.
Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie Usługi zakupienia domeny i zakupienia certyfikatu SSL jako usługi dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
W pozostałym zakresie Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie się zgodził na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
1. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsumentowi zwracane są otrzymane od Konsumenta płatności, w terminie 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności nastąpi na podany przez Konsumenta rachunek bankowy, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty wniesionej za świadczoną Usługę, w przypadku kiedy rezygnacja wpływa do Usługodawcy na wniosek Klienta. Natomiast jeżeli wypowiedzenie Umowy wynika z wniosku Usługodawcy, zobowiązuje się on do zwrotu Klientowi części niewykorzystanej opłaty subskrypcyjnej za świadczoną Usługę.
2. Zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 27 (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Konsument ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od aktywacji Usługi hostingowej. Formularz odstąpienia od Umowy dostępny jest w niniejszym Regulaminie i powinien zostać przesłany na Dane Kontaktowe Usługodawcy – w formie elektronicznej lub papierowej. Odstępując od Umowy, Klient może skorzystać ze wzoru zawartego w niniejszym Regulaminie, lecz nie jest to obowiązkowe.
3. Zgodnie z treścią powyższej ustawy art. 38 pkt 1 – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia domeny oraz Usługi zakupienia certyfikatu SSL.
1. Klient ma możliwość anulowania Subskrypcji w każdym czasie za pośrednictwem Konta.
2. Anulowanie Subskrypcji powoduje jej zakończenie oraz wyłączenie opcji automatycznego odnawiania Subskrypcji na kolejny Okres Rozliczeniowy.
Prawo odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów:
1. o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
ul. Wojska Polskiego 34 D/4
84-300 Lębork
Ja …………………………………………………………… niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: …………………………………. .
Data zawarcia umowy: ……………………………………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………...
Adres konsumenta: …………………………………………………………………………………………………
Podpis konsumenta …………………………………………………………………………...
Data …………………………………………………………………………………………………