Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ HOSTLINE.PL

§1 DEFINICJE

  1. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w obszarze Serwisu – określa zasady świadczenia Usług przez Usługodawcę za pośrednictwem witryny www.hostline.pl na rzecz Klientów.

  2. Serwis, zwany dalej hostline.pl – Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 8411730394 oraz REGON 389601850, będący Usługodawcą, Administratorem i Właścicielem. Serwis świadczy na rzecz Klientów Usługi, w tym Sprzedaż.

  3. Usługa – usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta, na podstawie Umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Serwisu, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

  4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie Usługi. Podmiot ten może być Przedsiębiorcą, Przedsiębiorcą na prawach konsumenta lub Konsumentem.

  5. Konsument – Klient w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, będący osobą fizyczną, który zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Przedsiębiorca – Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonujący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który po wejściu w życie artykułów 1 i 55 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, zawiera Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego.

  8. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

  9. Dane kontaktowe Usługodawcy – dane umożliwiające kontakt z Usługodawcą, tj. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, e-mail: kontakt@hostline.pl.

  10. Dane kontaktowe Klienta – dane Klienta, umożliwiające kontakt ze strony Usługodawcy, obejmujące adres, adres e-mail oraz numer telefonu.

  11. Panel Klienta – panel dostępny w obszarze Serwisu, służący m.in. do nabywania Usług, zarządzania nimi oraz przedłużania Subskrypcji, pod warunkiem Rejestracji i logowania.

  12. Umowa – umowa o świadczenie drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, dotycząca Usługi określonej w niniejszym regulaminie.

  13. Rejestracja – wypełnienie formularza rejestracyjnego przez Klienta, przesłanie go Usługodawcy, zapoznanie się oraz akceptacja Regulaminu, celem uzyskania dostępu do Panelu Klienta.

  14. Zewnętrzny System Płatności – system płatności internetowych stosowany przez Serwis.

  15. Subskrypcja – sposób płatności za Usługi, realizowany za pośrednictwem licencjonowanego operatora płatności, przy użyciu karty kredytowej lub płatniczej, bądź przelewu bankowego. Klient przy zawieraniu Umowy wybiera okres Subskrypcji, który umożliwia rezygnację z niej w dowolnym momencie.

  16. Okres rozliczeniowy – czas, na jaki została wykupiona Subskrypcja. Dzień rozpoczęcia nowego Okresu rozliczeniowego to dzień następujący po zakończeniu poprzedniego. Usługodawca oferuje Okresy rozliczeniowe: miesięczny, kwartalny, półroczny oraz roczny.

  17. Okres testowy – pierwsze 7 dni po wykupieniu Subskrypcji Usługi hostingowej, w trakcie których Klient nieodpłatnie testuje Usługę. Rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy. W przypadku rezygnacji, Klient musi poinformować Usługodawcę najpóźniej 7. dnia Okresu testowego, a koszt Subskrypcji zostanie mu zwrócony.

  18. Domena – domena najwyższego poziomu w systemie domen, wpisana do bazy danych organizacji Internet Assigned Numbers Authority. Lista Domen objętych Usługami świadczonymi przez Serwis dostępna jest w witrynie.

  19. Certyfikat SSL – umożliwia nawiązywanie zaszyfrowanego połączenia i bezpieczne przesyłanie danych między przeglądarką lub komputerem Klienta a serwerem lub witryną internetową.

  20. Hosting – udostępnianie zasobów serwera oraz przestrzeni w sieci Internet, umożliwiające dostęp do zawartości serwera.

  21. Zawieszenie świadczenia Usługi – całkowite uniemożliwienie Klientowi korzystania z danej Usługi.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Usługodawca, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zamieszcza niniejszy Regulamin na stronie internetowej Serwisu: www.hostline.pl/regulamin-serwisu.

  2. Usługi świadczone przez Usługodawcę są zgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz z przepisami powszechnie obowiązującego prawa RP.

  3. Klienci mają dostęp do Regulaminu w dowolnym czasie i mogą utrwalić jego treść poprzez wydruk czy zapisanie na nośniku danych.

  4. Klienci, przed skorzystaniem z Usług świadczonych przez Usługodawcę, są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Polityką prywatności i plików „cookies”, zamieszczonych w obszarze Serwisu.

  5. Wszelkie podane na stronie internetowej Serwisu informacje nie stanowią oferty Usługodawcy w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do składania ofert zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 ustawy Kodeks cywilny.

  6. Usługi świadczone są za pośrednictwem Serwisu 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

  7. Korzystanie z Serwisu w domenie www.hostline.pl następuje poprzez zapoznanie się z jego zawartością. Korzystać z funkcjonalności Serwisu można poprzez urządzenie teleinformatyczne z dostępem do Internetu oraz przeglądarkę internetową, z aktywnym i poprawnie skonfigurowanym kontem poczty elektronicznej i dostępem do Panelu Klienta.

  8. Serwis ma prawo do przetwarzania danych osobowych Klienta niezbędnych do wykonania Usług. Podanie danych osobowych wskazanych w formularzu podczas zakładania konta w Panelu Klienta jest dobrowolne (art. 6 ust. 1 lit. a) i lit. b) RODO). Brak podania danych osobowych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie Usług.

  9. Umowa zawierana jest w chwili potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia zamówienia na Usługę, poprzez wiadomość e-mail przesłaną Klientowi.

  10. Klient, dokonując opłaty za Usługę, zobowiązuje się do akceptacji i przestrzegania postanowień Regulaminu oraz Umowy.

  11. Akceptując niniejszy Regulamin Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych oraz swobodnego przepływu takich danych, określane jako „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych” oraz przepisów rozdziału 4 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  12. Klient oświadcza, że został poinformowany o celu, zakresie przetwarzania danych osobowych oraz o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawie do cofnięcia zgody oraz prawie do przenoszenia danych.

§3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące bezpłatne Usługi:

    1. Udostępnienie wyszukiwarki nawigacyjnej w obrębie witryny www.hostline.pl;

    2. Udostępnienie wyszukiwarki domen;

    3. Udostępnienie formularza kontaktowego;

    4. Udostępnienie formularza rejestracyjnego;

    5. Prowadzenie Konta w Panelu Klienta;

    6. Newsletter.

  2. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące płatne Usługi:

  3. Usługa zakupienia domeny;

  4. Usługa hostingowa;

  5. Usługa zakupienia certyfikatu SSL.

  6. Świadczenie Usług na rzecz Klientów Serwisu odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

  7. Wszystkie Usługi realizowane są za pośrednictwem strony internetowej Serwisu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, przy użyciu funkcjonalności Serwisu.

  8. Umowa o świadczenie Usługi udostępnienia wyszukiwarki nawigacyjnej w obrębie witryny www.hostline.pl zawierana jest na czas oznaczony od momentu rozpoczęcia korzystania z wyszukiwarki i rozwiązana w chwili skorzystania z niej lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem Umowy jest udostępnienie pola wyszukiwarki, umożliwiającego przeprowadzenie wyszukiwania przy wykorzystaniu słów kluczowych.

  9. Umowa o świadczenie Usługi udostępnienia wyszukiwarki domen zawierana jest na czas oznaczony od momentu rozpoczęcia korzystania z wyszukiwarki i rozwiązana w chwili skorzystania z niej lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem Umowy jest udostępnienie pola wyszukiwarki domen, umożliwiającego przeprowadzenie wyszukiwania domeny.

  10. Umowa o świadczenie Usługi udostępnienia formularza kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony od momentu rozpoczęcia korzystania z formularza kontaktowego i rozwiązana w chwili skorzystania z niego lub zaniechania tej czynności przez Klienta. Przedmiotem Umowy jest udostępnienie formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie internetowej Serwisu, celem wysłania wiadomości do Usługodawcy.

  11. Umowa o świadczenie Usługi udostępnienia formularza rejestracyjnego jest zawierana na czas oznaczony od momentu rozpoczęcia wypełniania formularza i rozwiązana w chwili przesłania go Usługodawcy. Przedmiotem Umowy jest udostępnienie pól formularza rejestracyjnego celem bezpłatnej i dobrowolnej Rejestracji.

  12. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta Klienta w Panelu Klienta zawierana jest na czas nieoznaczony od momentu Rejestracji Konta Klienta i trwa do momentu usunięcia Konta. Przedmiotem niniejszej Umowy jest udostępnienie panelu do zarządzania Usługami.

  13. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony od momentu otrzymania przez Klienta na adres e-mail wiadomości potwierdzającej zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Newsletter przez Usługodawcę i rozwiązana z chwilą cofnięcia przez Klienta subskrypcji. Usługę Newsletter Klient może zamówić poprzez zaznaczenie właściwego pola, dotyczącego świadczenia tej Usługi, podczas Rejestracji Konta Klienta lub w późniejszym czasie w Panelu Klienta, a także w formularzu kontaktowym. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Usługodawcę na adres e-mail Klienta informacji dotyczących Usług oferowanych przez Usługodawcę, o pojawiających się promocjach czy nowych ofertach. Klient może zrezygnować z subskrypcji tej Usługi przy użyciu linka deaktywującego w obszarze wiadomości Newsletter.

  14. Umowa o świadczenie bezpłatnej Usługi może być rozwiązana przez Klienta lub Usługodawcę bez podania przyczyny i w każdym czasie, przy zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez wiadomość e-mail, przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych Usługodawcy lub Danych Kontaktowych Klienta.

  15. Umowa o świadczenie płatnej Usługi może być rozwiązana przez Klienta lub Usługodawcę bez podania przyczyny i w każdym czasie, przy zastosowaniu ujętych w Regulaminie funkcjonalności lub poprzez wiadomość e-mail, przesłaną pod adres e-mail ujęty w Danych Kontaktowych Usługodawcy lub Danych Kontaktowych Użytkownika, z zastrzeżeniem, że cofnięcie subskrypcji Usługi hostingowej nie wiąże się ze zwróceniem kosztów Klienta poniesionych za opłatę domeny, certyfikatu SSL czy Usługi hostingowej w wybranym, oznaczonym czasie: miesięcznym, kwartalnym, półrocznym, rocznym.

§4 USŁUGA PROWADZENIA KONTA W PANELU KLIENTA

  1. Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta jest zawierana na czas nieoznaczony, po dokonaniu bezpłatnej i dobrowolnej Rejestracji, czyli po wypełnieniu przez Klienta formularza rejestracyjnego, udostępnionego w obszarze strony internetowej Serwisu i przesłaniu go Usługodawcy, zapoznaniu się i akceptacji postanowień Regulaminu oraz potwierdzeniu przez Usługodawcę Rejestracji Konta.

  2. Przedmiotem tejże Usługi jest udostępnienie przez Usługodawcę Panelu Klienta, służącego m.in. do zarządzania danymi Klienta, nabywania Usług, zarządzania nimi oraz przedłużania Subskrypcji.

  3. Korzystanie z Panelu Klienta odbywa się pod warunkiem Rejestracji i logowania, przy użyciu właściwego loginu i hasła.

  4. Poprawnie uzupełniony formularz rejestracyjny powinien zawierać wypełnione pola obowiązkowe (ewentualnie również opcjonalne) kompletnymi, prawdziwymi danymi dotyczącymi Klienta.

  5. Poprzez zaznaczenie właściwego pola przed wysłaniem formularza rejestracyjnego, Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych przez Usługodawcę. Mogą one obejmować w szczególności przesłanie przez Usługodawcę informacji handlowych, przy użyciu danych kontaktowych Klienta. Zgoda ta może być cofnięta w każdej chwili.

  6. Założenie Konta nie obliguje Klienta do korzystania z płatnych Usług oferowanych przez Serwis.

  7. Klient, po zawarciu umowy, otrzymuje od Usługodawcy wiadomość e-mail zawierającą istotne informacje dotyczące założenia Konta. W przypadku jego nieotrzymania, Klient zobowiązany jest do samodzielnego kontaktu z Usługodawcą w celu wyjaśnienia sytuacji.

  8. Klient może w dowolnym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi prowadzenia Konta, poprzez skorzystanie z takiej funkcjonalności w obrębie Serwisu lub wysłanie oświadczenia na Dane Kontaktowe Usługodawcy.

§5 USŁUGA ZAKUPIENIA DOMENY

  1. Umowa o świadczenie Usługi zakupienia domeny jest zawierana na czas oznaczony, po wybraniu odpowiadającej Klientowi nazwy domeny oraz okresu oznaczonego (1 rok lub więcej, w zależności od preferencji Klienta), a także dokonaniu opłaty za tę Usługę.

  2. Zgodnie z treścią powyższej ustawy art. 38 pkt 1 – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia domeny.

  3. Partnerem obsługi domen jest DOMENY.TV MSERWIS Sp. z o.o., ul. Stacyjna 1/63, 53-613 Wrocław, NIP: 8971849179.

  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy w cenniku dotyczące domen premium.

  5. Usługodawca nie odpowiada za brak odnowienia domeny przez Klienta w wyznaczonym terminie.

  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostarczenia powiadomień o zbliżającym się terminie wygaśnięcia domeny w sytuacji, gdy wynika to z błędnie podanych przez Klienta danych, nieprawidłowo skonfigurowanych skrzynek pocztowych lub nieaktywnych adresów e-mail.

§6 USŁUGA HOSTINGOWA

  1. Umowa o świadczenie Usługi hostingowej jest zawierana na czas oznaczony (miesiąc/kwartał/pół roku/rok), po dokonaniu przez Klienta płatności za wybrany okres Subskrypcji.

  2. Korzystanie z Panelu Klienta odbywa się pod warunkiem Rejestracji i logowania, przy użyciu właściwego loginu i hasła.

  3. Przed przystąpieniem do subskrypcji Usługi, Klient wybiera preferowaną przez niego formę płatności i okres subskrypcyjny – miesiąc/kwartał/półrocze/rok.

  4. Subskrypcja umożliwia zrezygnowanie z niej w każdym, dowolnie wybranym przez Klienta momencie.

  5. Aktywacja Usługi następuje po dokonaniu przez Klienta opłaty subskrypcyjnej na konto bankowe Usługodawcy. Usługa pozostanie aktywna przez okres, za jaki została uiszczona opłata – miesiąc/kwartał/pół roku/rok.

  6. Okres testowy to pierwsze 7 dni po wykupieniu Subskrypcji Usługi hostingowej, w trakcie których Klient nieodpłatnie testuje Usługę hostingową. Czas ten służy zapoznaniu się przez Klienta z funkcjonalnością Usługi. Okres testowy Klient rozpoczyna od dnia zawarcia Umowy. W przypadku niezainteresowania Klienta świadczeniem Usług przez Serwis, Klient najpóźniej 7. dnia Okresu testowego jest zobowiązany do poinformowania Usługodawcy o rezygnacji z Usług i poniesiony przez niego koszt Subskrypcji Usługi zostanie mu zwrócony.

  7. Jeżeli do 5 dni po zakończeniu Okresu rozliczeniowego Klient nie dostarczy Usługodawcy dowodu uiszczenia opłaty za Usługę, jego Konto zostanie zawieszone, a po 30 dniach nastąpi jego usunięcie i automatyczne rozwiązanie Umowy z Klientem.

  8. Z chwilą otrzymania wymaganego potwierdzenia wpłaty następuje natychmiastowe odwieszenie Konta i przedłużenie jego ważności.

  9. Po uiszczeniu płatności za Usługę hostingu, Subskrypcja zostanie przedłużona począwszy od daty zakończenia poprzedniego okresu rozliczeniowego, a nie od daty opłacenia faktury. Opłata konta o tym samym loginie w trakcie trwania lub po zakończeniu ważności okresu rozliczeniowego traktowana jest jako odnowienie Konta, czyli kontynuacja Umowy.

  10. Administrator ma prawo do ingerencji w konto hostingowe w przypadku regularnego przekraczania przyznanych zasobów konta hostingowego przez Klienta.

  11. W przypadku automatycznego pobrania opłaty za przedłużenie usługi, wynikającego z braku jej wcześniejszego anulowania przez Klienta, nie przysługuje zwrot środków.

§7 USŁUGA ZAKUPIENIA CERTYFIKATU SSL

  1. Umowa o świadczenie Usługi zakupienia certyfikatu SSL jest zawierana na czas oznaczony (1 rok), na wybraną przez Klienta domenę, będącą zarejestrowaną w obrębie Serwisu, a także dokonaniu opłaty za tę Usługę.

  2. Zgodnie z treścią powyższej ustawy art. 38 pkt 1 – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia certyfikatu SSL.

§8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA

  1. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treści i materiały zawarte na jego serwerze.

  2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania prawa polskiego oraz do stosowania umownych zasad korzystania z sieci Internet.

  3. W przypadku, gdy:

    1. Klient nie opłacił Usługi;

    2. Klient podał nieprawdziwe dane istotne dla realizacji Usługi, w szczególności dane dotyczące tożsamości, kontaktu lub rozliczeń;

    3. Klient będzie działał na szkodę innych Klientów Serwisu;

    4. Klient będzie działał na szkodę użytkowników sieci Internet;

    5. Klient dopuści się jakiejkolwiek formy spamu: wysyłania ofert handlowych lub reklamowych do nieznanych odbiorców (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) czy masowe wysyłanie tzw. zapytań o wyrażenie zgody;

    6. Klient będzie przetrzymywał treści sprzeczne z polskim i międzynarodowym prawem, a także treści propagujące przemoc, rasistowskie, faszystowskie, wzywające do nienawiści na tle religijnym, rasowym, wyznaniowym;

    Usługodawca ma prawo do zablokowania lub usunięcia jego Konta bez zwrotu poniesionych przez niego opłat oraz rozwiązania Umowy.

  4. Klient nie może przenieść swoich praw do Konta na rzecz osób trzecich, ani żadnych Usług bez wiedzy i zgody Usługodawcy.

  5. Klient posiadający dostęp do usługi “SSH” jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie próby wykorzystywania tych usług do celów innych, niż ogólnie przyjęte zasady.

  6. W momencie przesłania danych do konta root Klient składa oświadczenie, że wszelka odpowiedzialność, wynikająca z możliwości tego konta, jest po jego stronie, w tym:

    1. nieautoryzowany dostęp do serwera,

    2. samodzielne wdrażanie Usług,

    3. wykonywanie poleceń na serwerze.

  7. W przypadku zgłoszenia Usługodawcy nieprawidłowego działania Usług, wynikającego z działań wskazanych w powyższym punkcie, prace serwisowe mogą podlegać dodatkowym opłatom, o których koszcie i zakresie Klient zostanie poinformowany. Po potwierdzeniu i wniesieniu opłaty przez Klienta prace zostaną wykonane.

  8. Każdy Klient w przypadku braku własnej domeny zobowiązuje się do używania wyłącznie adresu w postaci Nazwa_Klienta.site.hostline.pl.

  9. W przypadku dokonywania rejestracji domen .pl, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na upoważnienie Usługodawcy do wyłącznego reprezentowania przed Rejestratorem Domen Polskich NASK.

§9 OGRANICZENIA

  1. W szczególnych sytuacjach, kiedy działanie programów Klienta doprowadzi do zbyt mocnego obciążenia serwera, co bezpośrednio może skutkować pogorszeniem jakości Usług świadczonych innym Klientom, Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń przepustowości na Koncie Klienta, o których Klient zostanie powiadomiony w Panelu Klienta.

§10 PŁATNOŚCI I FAKTURY VAT

  1. Usługodawca umożliwia następującą metodę płatności z tytułu świadczonych przez siebie Usług przy użyciu zewnętrznego systemu płatności Przelewy24 oraz PayU:

    1. Przelewy24 obsługiwane są przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-198) przy ul. Pastelowej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000347935, NIP: 7792369887 oraz REGON: 301345068.

    2. PayU obsługiwane jest przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000274399, NIP: 7792308495 oraz REGON: 300523444.

  2. W stosunku do Umów sprzedaży, termin płatności należności przypada na chwilę zawarcia Umowy.

  3. Usługodawca może organizować promocje, związane ze świadczonymi przez niego Usługami.

  4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 1997 r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym §37 pkt 3 (Dz. U. 1997 nr 156, poz. 1024 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia, informuje się, że do otrzymania faktur VAT uprawnieni są nabywcy, na rzecz których dokonywana jest sprzedaż Usług świadczonych przez Serwis na jego serwerach (niezależnie od tego, czy Klienci są zarejestrowanymi płatnikami podatku VAT). Na fakturach wystawianych nabywcom Usług, podpis osoby uprawnionej do ich wystawiania może być zastąpiony danymi umożliwiającymi zidentyfikowanie tej osoby.

  5. Faktura VAT jest wystawiana na podane przez Klienta dane, znajdujące się w Panelu Klienta, po uiszczeniu przez niego opłaty za płatną Usługę i jej elektroniczna wersja jest dostępna do pobrania w Panelu Klienta. Klient może zażądać doręczenia faktury także w formie drukowanej na adres korespondencyjny podany w Danych Kontaktowych Klienta.

  6. Zamówienie płatnej Usługi odbywa się poprzez złożenie przez Klienta elektronicznego wniosku zamówienia wybranej Usługi. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy na czas oznaczony pomiędzy Klientem i Usługodawcą. Zawiązując Umowę (zamawiając Usługę, dokonując wpłaty za Usługę lub rozpoczynając korzystanie z Usługi opłaconej przez osobę trzecią), Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.

  7. Aktywacja płatnej Usługi oraz wystawienie faktury VAT przez Usługodawcę nastąpi po odnotowaniu opłaty za nią na koncie bankowym Usługodawcy. Usługa aktywowana zostaje na czas oznaczony w Umowie.

  8. 7 dni przed końcem obecnego okresu rozliczeniowego Usługodawca wyśle na adres e-mail Klienta przypomnienie o terminie płatności, celem przedłużenia Subskrypcji lub wykupienia Usługi.

  9. W przypadku braku wpłaty za przedłużenie Usług w terminie, Usługodawca zastrzega sobie prawo do nałożenia dodatkowej opłaty za opóźnienie – w wysokości 33% wartości usługi i kwocie nie mniejszej niż 20 zł netto.

§11 ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z postępowania reklamacyjnego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usług.

  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez zgłoszenie się do organizacji konsumenckich, np. stałych polubownych sądów konsumenckich, miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumenta. W przypadku pozostałych sporów (niedotyczących Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), sądem właściwym dla ich rozstrzygania jest sąd właściwy dla siedziby Serwisu.

  3. Reklamacje można przesłać listem lub wiadomością e-mail pod adresy wskazane w Danych Kontaktowych Usługodawcy.

  4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikacyjne i kontaktowe Klienta, przedmiot reklamacji, okoliczności ją uzasadniające oraz proponowany sposób rozstrzygnięcia.

  5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez Usługodawcę.

  6. Reklamacje wynikające z nieznajomości Regulaminu nie będą rozpatrywane.

§12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych, informuje się, że:

  2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 34 D/4, 84-300 Lębork, wpisane do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 8411730394 oraz REGON 389601850, e-mail: kontakt@hostline.pl. Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji Usług oferowanych przez Usługodawcę oraz wynika z Polityki prywatności i plików „cookies” zamieszczonej w Serwisie.

  3. Dane osobowe Klienta są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zamówionej Usługi oraz przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych.

  4. Podanie przez Klienta danych osobowych jest wymogiem umownym oraz warunkiem zawarcia umowy z Administratorem. Niepodanie ich wiąże się z odmową wykonania Usługi.

  5. Dane osobowe Klientów nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.

  6. Przed zebraniem lub w chwili zbierania danych osobowych Usługodawca informuje o celu i zakresie ich zbierania. Klientom, których dane zostaną zebrane, przysługują prawa określone w Polityce prywatności i plików „cookies”, przedstawione w sposób czytelny i komunikatywny.

  7. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawa do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.

  8. W celu realizacji powyższych praw Klient może skontaktować się z Usługodawcą poprzez Dane Kontaktowe podane w Serwisie lub za pomocą Panelu Klienta, a także samodzielnie edytować i usuwać swoje dane osobowe podane podczas rejestracji.

  9. Klient ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli według niego przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.

  10. Dane osobowe są podawane w sposób dobrowolny przez Klientów korzystających z Usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi oznacza wyrażenie przez Klienta zgody, aby Usługodawca kierował na Dane Kontaktowe informacje związane z funkcjonowaniem Usług, Umów oraz ich wykonaniem.

  11. Klient może także, z własnej i nieprzymuszonej woli, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym, wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora w celach marketingowych, tj. w celu otrzymywania informacji handlowych związanych z działalnością Administratora.

  12. Oświadczenie to obejmuje potwierdzenie przez Klienta, że został poinformowany o treści niniejszego przepisu. Wskazane cele marketingowe mogą obejmować m.in. przesłanie informacji handlowych przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Zgoda ta może być cofnięta w dowolnym momencie, a Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

§13 POSTANOWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

  1. Znaki towarowe, elementy graficzne i zdjęcia znajdujące się na stronie internetowej Serwisu, są przedmiotem praw autorskich ich właścicieli.

  2. Domena internetowa, logotypy, nazwa i Regulamin Serwisu stanowią własność prawa autorskiego i przedmiot ochrony prawnej.

  3. Klient przyjmuje do wiadomości, że zabrania się dostarczania przez niego treści o charakterze bezprawnym.

  4. Usługodawca będzie dokładał wszelkich należytych starań, by umożliwić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, a także udzielał pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych, związanych z jego działaniem.

  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do krótkich przerw, mogących wynikać z okresowej konserwacji systemu lub spowodowanych nagłymi, nieprzewidywalnymi sytuacjami, takimi jak klęski żywiołowe, awarie z winy operatorów, a także zdarzenia będące skutkiem wystąpienia siły wyższej.

  6. Jeżeli Usługodawca będzie zmuszony odłączyć część Usług, z odpowiednim wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Klientów.

  7. Jeżeli z winy Usługodawcy nie będzie możliwy dostęp do serwerów przez co najmniej 24 godziny, Usługodawca wydłuży Klientom okres świadczenia Usług o 1 dzień za każde rozpoczęte 24 godziny przerwy w dostępie.

  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za straty Klientów wynikające z przerwania połączenia niezawinionego przez Usługodawcę, działania czynników i osób trzecich, nieprawidłowego korzystania z Kont, nieotrzymania poczty elektronicznej czy kataklizmów.

  9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za materiały znajdujące się na Koncie Klienta.

  10. Usługodawca zobowiązuje się do prowadzania działań zmierzających do ochrony danych, znajdujących się w Panelu Klienta, przed nieuprawnionym dostępem czy użyciem.

  11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Serwisu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane siłą wyższą, czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Serwis świadczy Usługi, a także za opóźnienia wynikające z winy osób trzecich (np. banki, poczta, operatorzy domen);

    2. korzyści utracone przez Klienta niebędącego Konsumentem;

    3. szkody spowodowane naruszeniem przez Klienta postanowień Regulaminu.

  12. Strony nie są odpowiedzialne za naruszenie obowiązków wynikających z Umowy w przypadku, gdy wyłączną przyczyną naruszenia jest działanie siły wyższej.

§14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W dokumencie „Polityka prywatności i plików cookies” (zamieszczonym pod adresem URL Serwisu, w brzmieniu: www.hostline.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies) uregulowano zasady przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności i plików „cookies”. „Polityka prywatności i plików cookies” stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.

  2. Usługodawca może gromadzić informacje w celu przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, stosując do tego mechanizm pamięci przeglądarki za pomocą plików „cookies”.

  3. Dane osobowe Klientów są przetwarzane na podstawie zgody Klientów, których dotyczą, lub gdy jest to konieczne do realizacji Umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną, lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem Umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.

  4. Klient niebędący Konsumentem ma obowiązek zawiadomienia Usługodawcy o zmianach Danych Kontaktowych Klienta, pod rygorem skuteczności ich zastosowania przy korespondencji.

  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana może nastąpić z powodów związanych ze zmianami przepisów prawa, zmianami organizacyjnymi czy technicznymi, dotyczącymi Usług świadczonych przez Usługodawcę. Nowa treść Regulaminu zostanie opublikowana na stronie internetowej Serwisu, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie w obszarze Panelu Klienta, nie później niż w terminie 10 dni przed datą rozpoczęcia jego obowiązywania oraz wysłaniu informacji pod Dane Kontaktowe podane przez Klienta.

  6. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed datą jego zmiany. Jeśli jednak nowy, zmieniony Regulamin miałby dotyczyć także Umów trwających w chwili jego wejścia w życie, przyjmuje się, że jeżeli Klient nie wypowiedział Umowy do dnia wejścia zmian w życie, oznacza to, że zaakceptował te zmiany.

  7. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać czy ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, wynikających z przepisów polskiego prawa powszechnie obowiązującego. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub w przypadku niezgodności jego postanowień z przepisami polskiego prawa, stosuje się te przepisy.

  8. Regulamin wchodzi w życie w terminie 3 dni od daty jego opublikowania na stronie internetowej Serwisu.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie Usługi zakupienia domeny i zakupienia certyfikatu SSL jako usługi dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy oraz po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

W pozostałym zakresie Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu.

Skutki odstąpienia od Umowy

W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.

§15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy, Konsumentowi zwracane są otrzymane od Konsumenta płatności, w terminie 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności nastąpi na podany przez Konsumenta rachunek bankowy, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty za świadczoną Usługę, w przypadku kiedy rezygnacja wpływa na wniosek Klienta. Natomiast jeżeli wypowiedzenie Umowy wynika z wniosku Usługodawcy, zobowiązuje się on do zwrotu Klientowi części niewykorzystanej opłaty subskrypcyjnej za świadczoną Usługę.

  2. Zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27, Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Konsument ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od aktywacji Usługi hostingowej. Formularz odstąpienia od Umowy dostępny jest w niniejszym Regulaminie i powinien zostać przesłany na Dane Kontaktowe Usługodawcy – w formie elektronicznej lub papierowej. Odstępując od Umowy, Klient może skorzystać ze wzoru zawartego w niniejszym Regulaminie, lecz nie jest to obowiązkowe.

  3. Zgodnie z treścią powyższej ustawy (art. 38 pkt 1) – prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Zgodnie z powyższym odstąpienie od Umowy nie jest możliwe w przypadku Usługi zakupienia domeny oraz Usługi zakupienia certyfikatu SSL.

ANULOWANIE SUBSKRYPCJI

  1. Klient ma możliwość anulowania Subskrypcji w każdym czasie za pośrednictwem Konta.

  2. Anulowanie Subskrypcji powoduje jej zakończenie oraz wyłączenie opcji automatycznego odnawiania Subskrypcji na kolejny Okres rozliczeniowy.

WYJĄTKI PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umów:

  1. o świadczenie Usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)

Adresat:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Karolina Fiuk
ul. Wojska Polskiego 34 D/4
84-300 Lębork

Ja …………………………………………………………… niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi: ………………………………….

Data zawarcia umowy: ……………………………………………………………………….

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………...

Adres konsumenta: …………………………………………………………………………………………………

Podpis konsumenta: …………………………………………………………………………...
Data: …………………………………………………………………………………………………

Ciastko Korzystamy z plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenie na naszej stronie. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na naszą Politykę Prywatności.