Jak sprawdzić obciążenie mojego konta hostingowego?

Zrozumienie i monitorowanie obciążenia Twojego konta hostingowego jest kluczowe dla utrzymania wysokiej wydajności Twojej strony internetowej. Oto jak to zrobić:

  1. Zaloguj się do swojego panelu DirectAdmin.
  2. Znajdź i kliknij na ikonę "Resource Usage".

W tej sekcji znajdują się informacje dotyczące zużycia zasobów Twojego konta w ciągu ostatnich 24 godzin. Jeśli nie przekroczyłeś żadnych limitów zasobów, zobaczysz wiadomość: "Twoje konto nie miało żadnych problemów z limitami w ciągu ostatnich 24 godzin". Jeśli natomiast przekroczyłeś limit, zobaczysz wiadomość: "Twoje konto osiągnęło limit obciążenia zasobów w ciągu ostatnich 24 godzin. Zasoby CPU Twojego konta były ograniczone".

Klikając "Szczegóły", można zobaczyć bardziej szczegółowe wykresy i statystyki dotyczące zużycia zasobów. Możesz dostosować wyświetlanie tych statystyk, zmieniając przedział czasu i jednostkę czasu na wykresie.

 

 

Oto co oznaczają poszczególne skróty:

  • CPU: To procentowa ilość mocy obliczeniowej procesora przydzielona do Twojego konta. Wartość 100 oznacza 100%, czyli jedno rdzenie procesora, 200 oznacza 2 rdzenie, itd.
  • vMEM: To ilość pamięci wirtualnej (w MB) przydzielona do Twojego konta.
  • pMEM: To ilość pamięci fizycznej (w MB) przydzielona do Twojego konta.
  • EP: Entry Processes, to ilość skryptów PHP i CRON działających na koncie jednocześnie.
  • nPROC: Number of Processes, to ilość procesów PHP i CRON oraz wątków działających na koncie jednocześnie.
  • IO (KB/s): To przepustowość danych na koncie.
  • IOPS: To ilość jednoczesnych operacji odczytu/zapisu danych na koncie.

Zawsze pamiętaj, że monitorowanie i zrozumienie obciążenia Twojego konta hostingowego jest kluczowe dla utrzymania wysokiej wydajności Twojej strony internetowej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego.

  • 106 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Jakie są porty dla usług?

Komunikacja usług na serwerach Hostline odbywa się na następujących portach:   Usługa...

Błąd 400 - co oznacza?

Błąd 400, nazywany też "Bad Request", pojawia się, kiedy serwer nie jest w stanie zrozumieć...

Błąd 404 - co oznacza?

Błąd 404, znany również jako "Not Found", oznacza, że żądany zasób nie mógł być znaleziony na...

Błąd 403 - co oznacza?

Błąd 403, znany również jako "Forbidden", oznacza, że dostęp do żądanej strony lub zasobu jest...

Jaki jest port połączenia SSH?

Bezpośredni dostęp z DirectAdmin: W celu połączenia się z SSH możesz użyć terminal dostępny w...